سوالات مشتریان
- هزینه ارسال سفارشات به عهده کیست؟
هزینه ارسال سفارشات کاملا بر عهده مشتری گرامی میباشد.
- آیا امکان ثبت سفارش حضوری وجود دارد؟
بهترین و سریعترین روش برای ثبت سفارش به صورت غیر حضوری و از ازطریق سایت است، اما در صورتی که شما تمایل به ثبت سفارش حضوری دارید
میتوانید به یکی از شعبات چاپ برتر در سطح تهران مراجعه کنید.
- آیا قیمت های سایت بروز می باشند؟
ما در پشتیبانی چاپ برتر تمام تلاشمان بر این است که علاوه بر خریدی آسوده و لذت بخش، تمامی قیمتهای سایت به روز باشند و موجب ایجاد مشکل
در مراحل ثبت سفارش نگردد.
- هزینه را به شکل باید پرداخت شود؟
50 درصد مبلغ فاکتور به صورت بیعانه و مابغی مبلغ در هنگام آماده شدن سفارش دریافت میگردد.
- آیا بعد از طراحی امکان ارسال فایل اصلی وجود دارد؟
هزینه ای دریافت شده جهت طراحی صرفا جهت خدمات چاپ می باشد. در صورت درخواست فایل لایه باز طراحی شده توسط چاپ برتر هزینه فایل لایه باز
بر اساس قیمت مصوب اتحادیه صنف چاپ به مبلغ فاکتور اضافه میگردد.
- آیا امکان دریافت سفارش به صورت حضوری وجود دارد؟
بله با یک روز تاخیر پس از آماده شدن سفارش، میتوانید سفارش خود را از هر کدام از شعبات درخواستی به صورت حضوری تحویل بگیرید.
- فایلهای ارسالی چه مشخصاتی باید داشته باشند؟
فایل های ارسالی شما باید با فرمت jpg ، رزولوشن 300 dpi و مود رنگی CMYK برای ما ارسال گردد. در صورت داشتن خدمات، ارسال فایل
تطبیق الزامی میباشد.
- گارانتی چاپ شامل چه مواردی میشود؟
در موارد زیر چاپ شامل گارانتی خواهد بود:
1. بین سفارش چاپ شده و طرح تایید شده توسط مشتریان اختلاف وجود داشته باشد.
2. در صورتی که اختلاف رنگ بین طرح تایید شده و سفارش بیشتر از 15 درصد باشد.
3. در صورتی که پرتی کار بیشتر از 5 درصد باشد.